Met het hele gezin zijn we deze zomervakantie naar Kroatië gegaan. Het gezin bestaat uit mijn vrouw, onze zoon van 13 jaar, onze dochter van 10 jaar en ik. We wilden dit jaar naar een land gaan waar we nog nooit geweest waren en kozen uiteindelijk voor Kroatië. We zijn de afgelopen jaren vaak naar Spanje en Frankrijk geweest en wilden een keer een ander land bezoeken. We wilden graag in Europa blijven en naar een warm land waar veel te doen is. We hadden veel positieve verhalen gehoord over Kroatië. Online hadden we informatie over Kroatië opgezocht en we zagen veel leuke steden en bezienswaardigheden die ons leuk leken om te bezoeken. Naar Spanje en Frankrijk gaan we vaak met de auto, maar het leek ons beter om te vliegen. We zochten online naar websites waar we goedkoop een reis konden boeken en konden dat doen via de website van Oad. We hadden via deze website een reis geboekt van 10 dagen. We zagen dat we de reis konden verlengen naar 12 dagen, maar dit leek ons voldoen. Een dag voordat we zouden vliegen konden we de email van het bedrijf niet meer vinden. We namen contact op met de klantenservice van Oad, om te vragen of ze ons de documenten nogmaals konden opsturen. De medewerkster van de klantenservice zei dat ze het direct zouden doen en even later ontvingen we nieuwe email met de gegevens. Door de snelle hulp van de klantenservice van Oad zagen we het tijdstip dat we de volgende morgen zouden vliegen. We wisten welke dag we zouden vliegen, maar niet meer hoe laat.    

Snel het juiste nummer gevonden van de klantenservice van Oad

We waren erg aan het genieten tijdens onze vakantie in Kroatië. We verbleven in een mooi hotel en vonden de stad erg leuk. De kinderen konden lekker zwemmen en er waren veel andere leuke dingen te doen. Het centrum van de stad was erg mooi en we wilden eigenlijk langer blijven. We herinnerden ons dat we van te voren de reis konden verlengen, maar wisten niet of dit alsnog kon. Het leek ons een goed idee om dit aan de klantenservice van Oad te vragen. Toen we het nummer belden, zei de medewerkster van de klantenservice van Oad dat een andere afdeling dit kon inzien, maar de verbinding werd verbroken. Later die avond probeerden we het nummer weer te bellen, maar kregen geen contact. We besloten om online naar het juiste nummer van de klantenservice van Oad te zoeken en vonden toen de website van Deklantenservice.nl. Op de website deklantenservice vonden we een ander nummer om de klantenservice van Oad te bellen. Via dit nummer hoefden we niet het keuzemenu door, maar spraken direct iemand van de klantenservice van Oad. Dit scheelde ons veel wachttijd en belkosten. De medewerkster gaf aan dat we de reis alsnog konden verlengen, maar moesten wel bijbetalen.

Gemakkelijk de klantenservice van een bedrijf vinden

We zagen op de website Deklantenservice.nl ook veel nummers van andere bedrijven. We wilden ook onze reisverzekering een aantal dagen verlengen. Dat nummer bellen ging even gemakkelijk als de klantenservice van Oad bellen. Op deze website vonden we gemakkelijk de pagina van onze verzekering en het nummer dat we moesten bellen. We werden wederom direct verbonden met de juiste afdeling, zonder dat we hoefden te wachten. Wij vinden de website Deklantenservice.nl erg gemakkelijk om snel telefoonnummers van bedrijven te vinden en kunnen het aan iedereen aanraden.

  • Direct verbonden met de klantenservice
  • Je hoeft geen keuzemenu door
  • Veel nummers van verschillende bedrijven
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn