Met het administratiekantoor Utrecht boekjewinst.nl heeft u geen zorgen meer over uw financiële administratie. Met name voor eenmansbedrijven vraagt deze administratie veel extra tijd. Wanneer de tijd er is, dan hoeft dat geen probleem te zijn. Maar als ondernemer heeft u ook een bedrijf te runnen. Een waarvoor u opdrachten uit moet voeren. Zeker in de beginperiode kost dat veel tijd en het zou jammer zijn als deze tijd verloren gaat aan de financiële werkzaamheden. Zelfs als u dit leuk vindt om te doen, kan het op den duur een blok aan het been worden. Met name omdat u niet toe komt aan de werkzaamheden die juist uw passie zijn. Dit is een van de redenen om een administratiekantoor Utrecht om hulp te vragen. De stap kan moeilijk zijn om te maken. Onder meer door de investering die u erin moet doen. Natuurlijk betaalt u wel kosten aan een boekjewinst, maar u merkt snel genoeg dat het u ook geld en tijd gaat opleveren. Wat Administratiekantoor Boekjewinst.nl ook uitzonderlijk maakt is het tarief dat zij hanteren. U betaalt namelijk een vast bedrag per maand en geen uurtarief. Het bedrag is een aantrekkelijk tarief waarvoor ze als administratiekantoor alle financiële zorgen uit uw handen nemen.

Administratiekantoor Utrecht voor een vast tarief

De vaste tarieven van administratiekantoor Utrecht zijn verschillend per type bedrijf. Wat begrijpelijk is, omdat het een groot bedrijf meer tijd vraagt en meer werk heeft dan een kleine eenmanszaak. Op basis daarvan zijn er scherpe tarieven vastgesteld voor ZZP-ers, eenmanszaken en een VOF, voor een BV en een Holding of stamrecht BV. Alle pakketten zijn inclusief het opstellen van de jaarrekening. Naast de ingewikkelde rapportages stellen zij hun diensten ook beschikbaar voor:

  • Verwerken van bonnen/facturen
  • Controle administratie
  • BTW aangifte
  • IB aangifte
  • Fiscaal advies

De jaarrekening is voor een eenmanszaak of ZZP niet van toepassing, dit geldt alleen voor de grote bedrijven als de BV, holding en stamrecht BV. Bij deze organisaties komen ook de omvangrijkere rapportages en aangiftes voor zoals de VpB aangifte en opstellen en deponeren jaarrekening. Dit zijn onmogelijk zaken die u als ondernemer zelf op u wilt nemen. Aangiftes en jaarrekeningen nemen veel tijd in beslag. Om maar niet te spreken over de tijd die u moet besteden om erachter te komen hoe u dit moet opstellen. Een professional van administratiekantoor Utrecht boekjewinst.nl heeft dit al snel inzichtelijk. Mogelijk dat ze u nog wel vragen stellen over enkele cijfers in uw administratie. Voor de rest kunnen ze alle aangiftes en rapportages binnen korte tijd in elkaar zetten.

Een deskundige adviseur

Een bedrijf wordt meestal eenvoudig gestart. Klein, met weinig personeel. Maar als ondernemer heeft u vast de droom of de ambitie om door te groeien. Ook hier wilt u voldoende op voorbereid zijn, zeker wat uw financiën betreft. Wanneer u samenwerkt met administratiekantoor Utrecht Boekjewinst.nl, dan kunnen zij u blijven ondersteunen gedurende de groei van de organisatie. Maar naast het waarnemen van de werkzaamheden, kunnen zij u ook van deskundig advies voorzien. Mocht u van een eenmanszaak naar een BV willen. Of als BV een extra vestiging willen oprichten. Of juist een holding willen vormen. In alle ondernemingsvormen kunnen zij u bijstaan in advies en in werkzaamheden. Bij dit administratiekantoor Utrecht bent u verzekerd van ervaren boekhouders en belastingadviseurs. Dankzij de combinatie en ervaring zijn zij allemaal in staat om de financiën voor u waar te nemen. Hierin blijft u uiteraard betrokken bij de zaken. U blijft inzicht houden in uw eigen financiën. In geval van onduidelijkheden en vragen kunt u vertrouwen op de financiële deskundigen van administratiekantoor Utrecht Boekjewinst.nl.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn