Intervoice - Voip centraleEen VOIP centrale is niet zo maar en telefooncentrale. Een VOIP centrale helpt u en al uw collega’s om uzelf verstaanbaar te maken voor uw klanten. U wilt vast en zeker met de tijd mee gaan en daarom wilt u vast en zeker alle communicatiemogelijkheden die er tegenwoordig zijn met elkaar kunnen integreren. Dat klinkt eenvoudiger dan het is maar computers en telefonie zijn toch echt twee verschillende dingen. Pc’s en laptops hebben vooral te maken met het versturen van data. Denkt u maar eens aan het versturen van een e-mail, intuïtief voelt u wel aan dat dit om een andere vorm van communicatie gaat dan telefonie. Dat maakte het ook zo lastig om uw computer te gebruiken om mee te bellen. Tegenwoordig kan dit en vele bedrijven maken hier profijt van. Dit wordt gedaan met behulp van een zogenaamde VOIP centrale. De VOIP centrale wordt geplaatst bij de systeembeheerder en de grote computers achter de schermen zullen we maar zeggen. Een VOIP centrale zorgt er voor dat alles met elkaar verbonden is en dat u zelf optimaal gebruik kunt maken van alle manieren om met elkaar te communiceren. In deze snelle tijden is het van groot belang om snel met elkaar te kunnen overleggen en om snel grote hoeveelheden data te kunnen versturen. Het liefste tegelijkertijd, daar komt de VOIP centrale dus om de hoek kijken. Bent u hierin geïnteresseerd? Dan hopen we dat u eens op onze website komt kijken want wij kunnen dit in een handomdraai voor u regelen. Wie wij zijn? Kijkt u eens hier: intervoice.nl. Wij zijn het bedrijf dat dit voor u kan doen dus hebt u hier vragen over, wilt u gebruik maken van onze service of wilt u eerst een offerte van ons ontvangen? Bij ons is de klant koning dus vraag gerust en daag ons ook eens uit. U zult zien dat de offerte er niet om liegt en zeker zeer aanlokkelijk zal zijn. Voor zowel grote als kleine bedrijven.

Een VOIP centrale is onmisbaar bij uw bedrijf

Het moge nu wel duidelijk zijn dat een integratie als deze onmisbaar is bij elk modern bedrijf. Blijf dan ook niet bij de pakken neerzitten maar gaat u op zoek naar ons. Wij willen u hier namelijk erg graag bij helpen want een VOIP centrale heeft zo vele voordelen. Die kunt u gewoon niet aan u voorbij laten gaan. Dat kan namelijk op de korte als wel de lange termijn funest zijn voor uw bedrijf en bedrijfsvoering. Wees dus slim en kies voor een VOIP centrale. Benieuwd naar de voordelen die dit in ieder geval gaat opleveren? Kijkt u dan eventjes naar het volgende lijstje. We hebben ons best gedaan om het in grote lijnen weer te geven zodat u snapt wat een VOIP centrale voor u kan betekenen.

  • Een VOIP centrale zal u in elk geval helpen om de kosten van telefonie terug te brengen. Het kan u wel tot 70 procent aan korting opleveren want telefoneren via uw internetverbinding is vele malen goedkoper dan op de klassieke manier. Tel uit uw winst!
  • Bij de traditionele telefonie loopt u het risico dat u te maken krijgt met storingen. Dat is via de VOIP centrale vrijwel uitgesloten. U moet zich niet voorstellen dat dit gebeurt tijdens een belangrijke vergadering met zakenlieden ut de hele wereld. Als u dan uitvalt, kan het funest zijn voor uw pogingen om een goed deal te sluiten.
  • Ook worden vele andere diensten met elkaar geïntegreerd zoals het versturen van videobeelden.
  • En ten slotte willen we ook graag melden dat de geluidskwaliteit dankzij de VOIP centrale aanzienlijk beter wordt. Zo kan iedereen elkaar zonder problemen eenvoudig verstaan.

Wacht niet langer maar regelt u dit vandaag nog

Natuurlijk kunt u ons op diverse manieren bereiken als u nog vragen hebt over de VOIP centrale. Onze klantenservice is namelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week klaar staat om al uw prangende vragen over de VOIP centrale te beantwoorden. We snappen erg goed dat u een dergelijke investering eerst wilt bekijken en daarom een offerte wilt hebben. De VOIP centrale zal u helpen om geld te besparen en tevens om u een stuk bereikbaarder te maken voor uw klanten. E-mailen is misschien een goed idee als u nog vragen hebt maar telefoneren kan ook. U vindt al onze gegevens op de website. Wij van intervoice.nl hebben de techniek in huis om uw callcenter, klantenservice, kantoor of wat voor service of dienst u dan ook verleent te ondersteunen door een VOIP centrale aan te leggen. Of u nu vanuit commercieel oogmerk te werk gaat of omdat het om dienstverlening is, wij kunnen u zeker tegemoet komen en we maken geen onderscheid tussen de grootte van uw bedrijf en die van een ander. Wij zijn blij met iedereen en elke klant is bij ons de koning. Omdat de VOIP centrale ook te integreren is met uw mobiele telefoon bent uzelf ook niet afhankelijk van een vaste lijn en hoeft u niet op kantoor aanwezig te zijn om toch bereikbaar te zijn via onze technologie. Dat scheelt aanzienlijk, want zo kunt u alleen al bezuinigen op uw reiskosten omdat u er de deur niet eens meer voor uit hoeft. Wij zijn dan het bedrijf bij uitstek voor het aanleggen van een VOIP centrale bij u op kantoor en we hopen dan ook dat we u nu overtuigd hebben van onze vele voordelen!

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn