Stel: je wilt je bank bellen omdat je bankpas is gestolen, maar je weet zo gauw niet welk nummer je moet hebben. Of je wilt nog even checken bij de luchtvaartmaatschappij of alles goed geregeld is voor volgende week als je naar Turkije vliegt. Of je hebt vorige week een broek besteld, maar die is nog steeds niet geleverd. Er zijn tal van situaties mogelijk waarin je een telefoonnummer nodig hebt van een bedrijf of instantie. Je kunt dan uitgebreid gaan zoeken, maar dat hoeft niet: de website van Telefoon Klantenservice heeft alles op een rijtje gezet, speciaal om het jou gemakkelijk te maken. Dus wil je weten hoe je een bedrijf bereikt per telefoon, klantenservice contacteert of overige informatie verkrijgt, dan kijk je gewoon op telefoonklantenservice.nl. Telefoon Klantenservice heeft alle handige telefoonnummers voor je verzameld. En dat niet alleen: we hebben ook nog eens voor je uitgezocht wat er gebeurt als je een nummer belt. Krijg je direct iemand aan de lijn of moet je je door een keuzemenu heen worstelen, hoeveel kosten maak je als je een nummer belt en wanneer is de klantenservice bereikbaar per telefoon? Klantenservice nummers kun je eenvoudig vinden op de website van Telefoon Klantenservice. We nemen je even mee door het menu heen.

Hoe werkt Telefoon Klantenservice?

Bij Telefoon Klantenservice kun je allerlei verschillende telefoonnummers vinden. Zo hebben we onder Banken legio klantenservicenummers van banken, zoals ING, ABN Amro, SNS Bank en Rabobank op een rijtje gezet. Klik je bijvoorbeeld op de site van Telefoon Klantenservice op SNS Bank, dan zie je daar dat er verschillende nummers zijn die je kunt bellen en ook hoe de SNS Klantenservice werkt. Er is geen keuzemenu, waardoor je direct een medewerker aan de lijn krijgt. Ook zie je dat de klantenservice geen extra telefoonkosten in rekening brengt. Zo weet je dankzij Telefoon Klantenservice direct waar je aan toe bent. Ga je naar de Aegon Bank, dan zie je dat de Telefoon Klantenservice daar van je vraagt om direct je postcode, huisnummer en vraag in te spreken, waarna je naar een medewerker wordt doorverbonden. Ook bijkomstigheden, zoals dat Aegon ook werkt onder de naam Knab, hebben wij van Telefoon Klantenservice voor je vermeld. Ga je vervolgens kijken onder Boeken en Films, dan zie je hoe je eenvoudig contact opneemt met ECI per telefoon. Klantenservice contacteren kost daar 10 cent per minuut. Er is een eenvoudig keuzemenu waarbij je, als je een persoonlijke vraag hebt, je klantnummer moet intoetsen. Je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat Telefoon Klantenservice je niet alleen helpt met telefoonnummers van officiële instanties of zakelijke bedrijven als banken, hypotheekverstrekkers of energieleveranciers, maar dat je ook bij Telefoon Klantenservice terecht kunt voor nummers op het gebied van kleding, games, vakanties, schoenen, meubilair, multimedia en zelfs tweedehands. Zo hebben we ook het nummer van de klantenservice van Marktplaats voor je gevonden. Je kunt daar zien over welke onderwerpen, zoals advertenties, betalen of beleid, je met Marktplaats contact op kunt nemen via de telefoon. Klantenservice nummers hebben we ook op het gebied van internet. Wil je weten hoe je met UPC contact opneemt? Of hoe je  de Proteq Dier&Zorg verzekeringsmaatschappij voor huisdieren bereikt? Op onze website vind je alle informatie hierover.

De Top 10

Oké, zul je denken, maar ik kan toch zelf ook de nummers opzoeken op internet? Natuurlijk kan dat, maar doordat wij alles op een rijtje hebben, scheelt je dat een hoop zoekwerk. Je hoeft je niet door hele websites, cookiemeldingen en andere overbodige zaken heen te manoeuvreren voordat je eindelijk hebt gevonden hoe je contact opneemt. Plus: we hebben de top 10 klantenservices voor je uitgezocht. De bedrijven en instanties met de meest klantvriendelijke telefonische klantenservices voor jou op een rijtje. We nemen de top drie beste klantenservices van bedrijven en instanties met je door:

  • Rabobank
  • KPN
  • Vodafone

Deze bedrijven hebben echt nagedacht over hun klantenservice en klantvriendelijkheid. Zo heeft Rabobank twee verschillende nummers: een voor vragen aan de klantenservice en een om je pas direct te kunnen blokkeren in geval van nood. Zo voorkom je lange wachttijden terwijl een dief er mogelijk in de tussentijd met je geld vandoor gaat. Ook rekent Rabobank geen extra kosten voor het bellen met de klantenservice. Geen ingewikkelde keuzemenu’s: u krijgt direct iemand aan de lijn. De klantenservice van KPN is zelfs helemaal gratis. Er zijn verschillende nummers, voor mobiele gebruikers van KPN en voor niet-klanten. Voor Internet, Bellen en Televisie is ook een aparte klantenservice. Zo kom je direct uit waar je wezen moet. Er is dan een keuzemenu, waardoor je direct bij de goede medewerker uit komt. KPN helpt je graag verder. Ook Vodafone staat in onze top drie. Het nummer van de klantenservice voor niet-klanten is gratis, evenals het nummer voor mobiele gebruikers. Wil je contact met de webshop, dan betaal je 45 cent per gesprek, een redelijk tarief. Vodafone is bereikbaar via een keuzemenu. Zo wordt je direct op de juiste plaats geholpen met je vraag. Deze drie bedrijven hebben volgens ons de beste klantenservice. Wil je meer informatie? Dan kun je natuurlijk op de site van Telefoon Klantenservice kijken. Je kunt naast bladeren door het keuzemenu ook direct zoeken op het bedrijf van je keuze. Je kunt ook met onze eigen klantenservice bellen: 0900-8051 (80 cent per minuut). Ook kun je ons mailen: info@telefoonklantenservice.nl. Zo helpen we de bereikbaarheid te vergroten.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn