Hebt u een callcenter? Dan is het van belang dat uw telefoon centrale up to date is. Op die manier kunt u uw bellers het beste en tevens het snelst te woord staan. En dat lijkt ons wel het belangrijkste, vindt u ook niet? Een callcenter kunt u gebruiken voor diverse zaken. Zo kan het zijn dat u aan outbound doet. Dat houdt in dat u via uw telefoon centrale mensen op gaat bellen om hen het een en ander te vragen. Het kan hierbij gaan om enquêtes voor de overheid of voor de wetenschap, uit commercieel oogmerk dus met als doel iets te verkopen of om enkel informatie te verschaffen. Dit zijn zo maar wat ideeën en tips die we u meegeven als u graag een outbound  wilt hebben. Het tegenovergestelde noemt men natuurlijk inbound. Dan bent u niet de beller maar wordt u juist gebeld. Zo kan men bij u terecht voor al hun belangrijke vragen en is het meer een klantenservice. Is dat waar u naar op zoek bent? Kies dan voor een goede telefoon centrale achter de schermen. De telefoon centrale is immers de plek waar alle connecties en draden samenkomen. Dus als medewerker zult u niet veel met de telefoon centrale te maken hebben, enkel indirect. Dat is een heel ander verhaal voor de systeembeheerder binnen uw bedrijf. Hij of zij zorgt ervoor dat alles vlekkeloos verloopt, u kunt bellen en natuurlijk gebruik kunt maken van de pc’s en het internet. Daar heeft hij een goede telefoon centrale voor nodig en dat is wat wij u kunnen leveren. Klinkt u dit als muziek in uw oren? Neem dan eens een kijkje op onze website. Daar vindt u echt alle informatie over de telefoon centrale, wat het u kost, hoe de aansluiting werkt en welk onderhoud er zo nu en dan moet worden verricht. Wacht niet langer maar surf naar: voicedata.nl en kies voor de optie “telefoon centrale”.

Uw callcenter beheren doet u met onze telefoon centrale

Wij van voicedata willen maar wat graag uw telefoon centrale aanleveren. Vraagt u dus snel wat meer informatie op zoals een geheel vrijblijvende offerte. U geeft maar aan hoe groot de telefoon centrale moet zijn. Dit hangt af van uw capaciteit en hoeveel telefoons er op aan moeten worden gesloten. Hebt u hier geen weet van? Dan komen we graag langs om dit met u te bespreken. Maakt u hiervoor gerust even een afspraak. Wilt u liever bij ons langskomen? Ook dat is mogelijk hoor, het adres staat op de website en dan zorgen we er te zijner tijd wel voor dat de koffie klaarstaat net als een vriendelijke medewerker van voicedata die u alles kan uitleggen over onze telefoon centrale. Dan kunt u ook folders meenemen om het tijdens de vergadering te spreken met uw team. Bent u dan geheel overtuigd dat een telefoon centrale van voicedata de beste oplossing is? Dan komen we snel langs om de telefoon centrale te installeren. Zoals wel duidelijk is hebben we voor elk bedrijf de juiste toepassing. Dus hoe groot of klein uw bedrijf ook is, wij zijn van geen kleintje vervaard en kunnen een passende telefoon centrale leveren in korte tijd. Zo bent u snel bereikbaar en hebt u het snel voor elkaar. Wacht dus niet langer maar maak hier echt gebruik van, u wilt immers het liefste 24 uur per dag bereikbaar zijn. De economische markt is geen geintje en daar mag niet te licht over nagedacht worden. Zeker in deze tijden van crisis is het van het grootste belang om efficiënt te kunnen werken. Met en telefoon centrale van voicedata zal dit zeker het geval zijn. Storingen komen dan ook vrijwel nooit voor en mocht dit toch gebeuren, dan komen we zo spoedig mogelijk langs om dit in orde te maken. Daar kunt u ons letterlijk voor wakker bellen. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak dus we mogen wel stellen dat onze telefoon centrale uitermate betrouwbaar is. Loopt u toch ergens tegen aan, dan horen we het aldus erg graag van u.

Meer weten hierover? Neem gerust even contact met ons op

Wilt u meer weten over de mogelijkheden die een telefoon centrale u kan bieden? Dan hopen we dat u eventjes contact met ons opneemt. Dit kan op diverse manieren zoals u zult kunnen terugzien op de website. Zo kunt u:

  • een formulier op de website invullen waarmee u informatie over de telefoon centrale op kunt vragen. Vult u daar uw gegevens in en uw wensen en wij beantwoorden u zo spoedig mogelijk. Soms al wel binnen een uur.
  • ook kunt u op afspraak langskomen bij ons kantoor in Hengelo
  • e-mailen, telefoneren of faxen, bij ons kan het allemaal

Een centrale is daadwerkelijk onmisbaar voor een goede callcenter dus houdt u hier rekening mee als u een klantenservice op wilt stellen. Dit is overigens niet het enige dat we voor u in petto hebben. Zo kunnen we ook zakelijk internet regelen en kunnen we het nodige glasvezel aanleggen. Wilt u zakelijke mobiele telefonie? Dat kunt u allicht mooi met elkaar combineren en dit is allemaal bij ons te regelen. Zo slaat u twee vliegen met een klap en hoeft u nergens anders mee heen om dit voor elkaar te krijgen. Dat is toch geweldig? Wacht dan ook niet af tot uw concurrenten dit hebben gedaan maar wees proactief en ga vandaag met ons in zee.

Meer van Voicedata.nl

Deel dit bericht op socialmedia

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn